Shipping, payments, complaints
Wysyłka
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione przez Ciebie produkty były starannie i bezpiecznie zapakowane.
Prosimy jednak, aby w miarę możliwości sprawdzić w obecności kuriera stan swojej przesyłki.
Przesyłki krajowe
Podczas procesu zamawiania wybierasz z jakiego kuriera chcesz skorzystać GLS, DHL, Poczta Polska lub zamówić własnego kuriera.
Możesz odebrać swoje produkty osobiście w siedzibie firmy bądź w sklepach fotograficznych firmy. » lista punktów odbioru
Koszt wysyłki kuriera GLS lub DHL standard wynosi 22 zł lub za pobraniem 30 zł.
Koszt wysyłki poprzez Poczta Polska standard wynosi 16 zł lub za pobraniem 22 zł.
Przesyłki zagraniczne
Przesyłki do Europy realizowane są poprzez firmę GLS zaś cena uzależniona jest od kraju do którego wysyłamy.
Średnia cena wysyłek waha się od 15 do 40 euro.
Przesyłki do USA i krajów po za Europę realizowane są przez Pocztę Polską bądź firmę TNT EXPRESS. Cena wysyłki jest kalkulowana indywidualnie.
Zamówienia na terenie kraju powyżej 1000 zł wysyłamy na własny koszt.
Informacje na temat przesyłek, płatności można uzyskać poprzez e-mail: dtp@digitalalbum.pl oraz numerami telefonów: +48 17 788 92 77 wew. 51, 52
Płatności
Płatność za zamówione produkty można dokonać poprzez serwis płatności PayU do którego następuje automatyczne przekierowanie po złożeniu zamówienia, lub przechodząc do linku: https://www.digitalalbum.pl/payment
Możesz zapłacić poprzez tradycyjny przelew bankowy na nasze konto:
Przelew krajowy
FOTO LAB Mielec ul. Wojska Polskiego 3
BANK PEKAO S.A.
PLN : 43 1240 2656 1111 0000 3797 9694
Przelew zagraniczny
FOTO LAB Mielec ul. Wojska Polskiego 3
EURO: IBAN: PL66 1240 2656 1978 0010 4202 3767
Kod BIC: PKOPPLPW
Możesz dokonać płatności również poprzez PayPal (dtp@digitalalbum.pl), ale musisz się liczyć z dodatkową opłatą w wysokości 2% wartości zamówienia, która będzie doliczona automatycznie po wybraniu tej opcji zapłaty.
Odbierając osobiście zamówione produkty możesz zapłacić za nie gotówką bądź kartą.
Informacje na temat przesyłek, płatności można uzyskać poprzez e-mail: dtp@digitalalbum.pl oraz numerami telefonów: +48 17 788 92 77 wew. 51, 52
Reklamacje i poprawianie produktów
Pomimo dokładnej kontroli produktów w procesie produkcyjnym mogą się zdarzyć reklamacje jakościowe wynikające z różnych przyczyn (zaniedbania na produkcji, jakość użytego materiału, zła interpretacja uwag zamawiającego itp.). W każdym wypadku będziemy się starać poprawić taką reklamację jak najszybciej, mając na względzie dobro naszego Klienta.
Założenie reklamacji z winy Serwisu
Po zalogowaniu się na stronie każdy z Klientów w zakładce "Historia zamówień" ma dostęp do wszystkich swoich zamówień.
Znajduje się tam również "Formularz reklamacyjny" który prosimy wypełnić, załączyć ewentualne zdjęcia i wysłać.
Jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą telefonicznie bądź e-mailowo, aby rozwiązać ten problem. Każda reklamacja jest rozwiązywana indywidualnie.
Założenie "reklamacji" z winy Zamawiającego
Dość często występują "reklamacje" polegające na błędzie powstałym przez Zamawiającego (błąd w rozkładówkach, w personalizacji albumu czy opakowaniu) i innych zmianach, które życzą sobie ostateczni klienci. Jesteśmy na to przygotowani i możemy prawie zawsze poprawić taki produkt bez powtarzania go od początku. Koszt takiej naprawy jest zdecydowanie mniejszy od powtarzania całego produktu. Każda naprawa jest kalkulowana indywidualnie.
Sposób założenia takiej "reklamacji" jest identyczny jak reklamacji z winy Serwisu. (czytaj wyżej)
Informacje na reklamacji, poprawy produktów można uzyskać poprzez e-mail: reklama@digitalalbum.pl oraz numerami telefonu: +48 17 788 92 77 wew. 58